SKUPINE ZA UČENJE SOCIALNIH VEŠČIN IN KOMUNIKACIJE

Opis dela: V skupinskih obravnavah sledimo modelu Integriranih igralnih skupin, kjer otroci preko skupne igre pridobivajo izkušnje za uspešno vključevanje v okolico. Cilj je spodbuditi socialno komunikacijo, ki temelji na recipročnosti in odnosih z vrstniki, hkrati pa razširjati otrokove igralne veščine. Otroci v majhni skupini in pod vodstvom odrasle osebe pridobivajo pozitivne izkušnje, ki jim omogočajo lažje  vključevanje v spontano igro, sklepanje prijateljstev in postopno samostojnost (Wolfberg, DeWitt, Young in Nguyen, 2014). Pogoj za vključitev je redno prihajanje na skupino.

Skupinska obravnava je primerna za otroke v predšolskem obdobju ali v prvem triletju osnovnega šolanja. Vsaka skupina je sestavljena iz 3 – 5 otrok ter dveh odraslih. Skupine se bodo oblikovale po uvodnih srečanjih glede na potrebe otrok in skupine.

Časovnica:

  • 2x tedensko po 45 min
  • 1x-2x mesečno sestanek s starši