Nina Korošec, mag. prof. specialne in rehabilitacijske pedagogike, specializantka geštalt psihoterapije
To sem jaz, Nina. Po poklicu sem specialna pedagoginja in specializantka geštalt terapije, po duši pa igralka. Pa ne tista v filmih, tista z otroci. Igra je namreč moje orodje dela. Otroška igra so pravzaprav otrokove besede in medij, da se mu lahko približamo. Z igro lahko za otroka ustvarjamo izkušnje, preko katerih bo lažje vzpostavljal stik, se učil in rastel v razvoju.
Sem ustanoviteljica in vodja Zavoda To sem jaz. Moja osebna in profesionalna pot se ves čas prepleta z avtizmom, ki je pomemben del mene. Pri svojem delu obravnavam predšolske otroke, mentoriram starše, izvajam delavnice in predavanja ter razmišljam kako v Sloveniji izboljšati pogoje za otroke in starše. Imam znanje o intenzivni zgodnji obravnavi otrok z avtizmom, o modelu Integriranih igralnih skupin IPG, nadomestne komunikacije PECS, poznam osnove modela strukturirane analize in obravnave govorne apraksije pri otrocih VML, gradnikov gibanja za otroke s posebnimi potrebami, nekaj časa pa sem bila tudi učiteljica v programih za avtizem. Trenutno se izobražujem o modelu zgodnje obravnave avtizma Early Start Denver Model, poznan pod kratico ESDM.
Timija Pahor, univ. dipl. psihologinja in vzgojiteljica predšolskih otrok
Tanja Hrovat, prof. defektologije in mag. managementa
To sem jaz, Tanja. Gorenjka, ki ljubi naravo, glasbo, napeto knjigo in kosmate štirinožne zverinice. Po izobrazbi sem profesorica defektologije, a ker sem začutila, da bi svoje znanje rada razširila, sem se nekaj let kasneje odločila še za študij managementa znanja. Svojo karierno pot sem začela v varstveno delovnem centru, kjer sem se spoznala z odraslimi z motnjo v duševnem razvoju. Od tam me je pot odpeljala na osnovno šolo, kjer sem 15 let nudila dodatno strokovno pomoč učencem s posebnimi potrebami. Trenutno sem zaposlena kot učiteljica v posebnem programu v Centru za usposabljanje, delo in varstvo in z učenci delam individualno. Spekter pridobljenih izkušenj je zelo barvit. Prav tako dodatna znanja, ki sem jih dosledno nabirala tekom let. Rada povem, da ‘slišim’ otroke. Vsak zase je poseben. S posebnimi potrebami ali brez njih. In prav vsak si zasluži priložnost vstopiti v svet z enakimi možnostmi. Nekateri za to potrebujejo nekoliko več ‘opreme’. Močno verjamem v ekipo otrok – starši – pedagog. Le ta lahko naredi ogromno, da otrok vstopi v svet opremljen prav s tistim, kar je njegovo in mu je v oporo pri premagovanju takšnih in drugačnih življenjskih izzivov.