Early Start Denver Model, Advanced Workshop (4.12.-18.12.2020)

Gre za celosten program najzgodnejše obravnave otrok z avtizmom (1-4 let), ki  ta ga razvili klinični psihologinji dr. Sally Rogers in dr. Geraldine Dawson. Tekom  desetletij njegove uporabe je v svetu postal prepoznan kot strokovno dobro utemeljen in znanstveno dokazano učinkovit program obravnave otrok z avtizmom. Program premišljeno in učinkovito združuje značilnosti vedenjskega in razvojnega pristopa obravnave, ki sta doslej veljala za diametralno nasprotna  n povsem nezdružljiva. Osrednje terapevtsko delo po modelu je osnovano na igri z razumevanjem, da je igra najučinkovitejše orodje za učenje v najzgodnejšem razvojnem obdobju.

 

 

Z igro in gibanjem spodbujam razvoj predšolskega otroka (5.1 – 19.1.2021)

»spletno izobraževanje, na katerem se boste naučili kako z uporabo gibanja in igre razširiti otrokove možnosti«

Tri specialne pedagoginje s širokim znanjem in bogatimi izkušnjami izhajamo iz zakonitosti naravnega učenja in otrokovih potreb. Vsaka za svoje področje vam bomo v predavanjih ponudile izhodišča za opazovanje in razumevanje vedenja otrok, hkrati pa tudi konkretne dejavnosti, ki jih s posamezniki ali skupino lahko takoj izvedete. Na vsakem srečanju bo zadnji del namenjen konkretnim vprašanjem in razmišljanjem o vaši praksi in konkretnih otrocih s katerimi delate.

Seminar je namenjen je vsem strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju, zdravstvu in socialnem varstvu, ki imate stik s predšolskimi otroki.

 

 

Early Start Denver Model (ESDM), model zgodnje obravnave otrok z avtizmom (22. in 23.11.2019)

Early Start Denver Model je celosten program zgodnje obravnave za malčke in predšolske otroke z avtizmom (1-4 let), ki sta ga razvili psihologinji dr. Sally Rogers in dr. Geraldine Dawson. Tekom desetletij njegove uporabe je v svetu postal prepoznan kot strokovno dobro utemeljen in znanstveno dokazano učinkovit program najzgodnejše obravnave otrok z avtizmom. Program premišljeno in učinkovito združuje značilnosti vedenjskega in razvojnega pristopa obravnave, ki sta doslej veljala za diametralno nasprotna in nezdružljiva. Osrednje terapevtsko delo po modelu je osnovano na igri (angl. play-based intervention) z razumevanjem, da je igra najučinkovitejše orodje za učenje v najzgodnejšem razvojnem obdobju. Model je uporaben za delo v ambulantnem, domačem in vrtčevskem okolju s poudarkom na tesnem sodelovanju s starši.

 

Integrirane igralne skupine za otroke z avtizmom (25. in 26.5.2018)

Pozdravljeni, vabimo vas na izobraževanje Integrirane igralne skupine za otroke z avtizmom. Izobraževanje bo namenjeno poglobljeni predstavitvi terapevtskega modela integriranih igralnih skupin (IPG). Potekalo bo 25. in 26. maja v M hotelu v Ljubljani. Predavala bo utemeljiteljica modela dr. Pamela Wolfberg, ki bo prav za to priložnost pripotovala iz Kalifornije. Model je bil oblikovan z mislijo na premišljeno vključevanje otrok z avtizmom v družbo sovrstnikov in je izjemen doprinos k njihovi celostni obravnavi. 

 

Brain Gym za otroke s posebnimi potrebami (2.11.2018)

Cecilia Koester, svetovno znana avtorica programa Movement Based Learning prihaja v Slovenijo!

Cecilia je program razvila na podlagi svojega dolgoletnega dela z osebami s posebnimi potrebami in iskanja poti, kako jih pripraviti na učinkovito učenje. Skozi prakso in številna raziskovanja je odkrivala, kako otrokom, ki se učijo na svoj način ponuditi senzorično in gibalno spodbudo za učenje. Izhajala je iz naravnih razvojnih gibalnih vzorcev. Osnovnim vajam iz Brain Gym-a je poiskala veliko različic in dodala 7 gradnikov gibanja. Vaje, imenovane GRADNIKI GIBANJA so preproste gibalne aktivnosti, ki jih lahko izvajajo starši, skrbniki, učitelji ali terapevti. Čeprav je bil program razvit za otroke z zahtevnimi posebnimi potrebami na več področjih, ga danes uporabljamo za osebe vseh sposobnosti. Primeren je za otroke, ki potrebujejo trdne temelje za njihov razvoj ter odrasle, ki so se jim trdni temelji zamajali (npr. po kapi). Za udeležbo na seminarju predznanje ni potrebno.